النيك مع الام والخالات الشراميط

 

الجزء الاول :
انا وليد ٢١ سنة ف ٢ اداب بدأت حكايتي مع ماما وخالاتي لما كنت ف اولي ثانوي دخلت جروبات سكس وفي مرة من المرات اتطرح موضوع سكس المحارم وبصراحة الموضوع كان شيق اوي وخلاني اهيج من مجرد تفكيري اني بتمتع بجسم ماما
خليني اوصفلكم جسمها ماما حنان ٤٤ سنة طيز كبيرة وبزاز وسط طولها حوالي ١٦٩ سنتي بابا كان دايما مسافر ويمكن كل فترة بييجي يقعد يومين ويمشي طبعا كان بينيكها وكنت بسمعهم
المهم احكيلكم بداية هيجاني علي امي كان من امتي ، بعد ما بقيت مدمن قراية قصص سكس محارم وده خلاني اركز مع جسم ماما شوية ولبسها والخلاني الاحظ انها بتقعد بهدومة مثيرة ف البيت بدات اركز مع طيزها وهي بتوطي وكمان وهي ف الحمام خصوصا انها كانت متعودة تسيب الحمام مفتوح المهم ف ليلة نمت جنبها وكانت نايمة ببجامة سيكسي اوي بارزة طيزها انا لزقت فيها جامد وبدات احضنها واحط ايدي علي بزازها كده اكني بقفش وزبي لازم ف طيزها وانا بحسس عليها زبي وقف اوي من قفشي ف بزازها فقررت اطلع زبي واحطه علي طيزها وكده كده احنا تحت البطانية حكيت زبي شوية واول ما حسيت اني خلاص هجيب قومت جري ع الحمام ونزلت لبني وكانت اول مرة انزل لبني علي ماما.

محارم افريقي - سكس تشيكي - سكس ياسمين صبري - سكس عربي اخوات - سكس منازل محارم - تحميل سكس نسوانجي - سكس في السيارة - سكس الحيوانات - مقاطع سكس الشاطئ - تنزيل سكس نيك - سكس مصري اونلاين - نيك مزز - نيج بيض - سكس مقابل الايجار -  تنزيل فيلم سكس - تحميل سكس اخوات - سكس سخن - صور سكس سمينات .
جينا تاني يوم بقي
انا: ماما صباح الخير
ماما: صباح النور يحبيبي نمت كويس؟
انا : اه يحبيبتي
ماما: طب انا هنزل الشغل بقي

عرض سكس سريع - سكسسس عائلي .
ماما نزات الشغل وانا جهزت نفسي وروحت المدرسة ورجعت م المدرسة هايج وبفتكر الحصل امبارح وعمال بشوف سكس امهات وبقيت ع اخري احترت اعمل ايه دخلت الحمام لقيت اندر لونه اسود وشكله جامد ، قولت بس الاندر ده هيمتعني انهارده ليا لوحدي اخدته ودخلت اوضتي قعدت الحس فيها واحك زبي فيه وانا متمتع وبقول اااه اححححح ريحة كسك حلوة اوي يمامي احححح مش قادر لحد ما لقيت نفسي هجيب خلاص ومش هلجق اقوم الحمام مكنش ف ايدي حل غير اني انطر لبني ع الاندر لاني لو جبته ع السرير ممكن تعرف نزلت لبني ع اندر ماما ومعرفش عملت كده ازاي ، بس دلوقتي انا واقع ف مصيبة كبيرة ماما ما تيجي وتشوف اللبن هتعمل ايه ؟

قررت احطه ف اي ماية واحطه مكانه تاني ف الحمام لحد ما تيجي ودخلت نمت .
صحيت علي صوت ماما
ماما: ايه يوليد الخلي اندري مبلول كده وهنا انا اتوترت ومعرفتش اقول ايه
لو عايزين تعرفوا الباقي قولولي ف التعليقات علشان اكملكم

نيك كس - سكسسس - فيلم نيج - تحميل نيج اجنبي - مشاهدة سكس حيوانات - تنزيل جنس - مشاهدة نيك اجنبي - سكس المحارم - نيك شراميط - سكس امهات - سكس هايجين - سكس سمر - نيك بيض - نيك زوجة ابوة - نيك ممثلات - تحميل فيلم سكس - جنس كس - افلام سكس للكبار - صور بزاز .

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

دكتور ينيك ام مصرية امام ابنها قصص محارم

قصص سكس ديوث المدير ينيك مراته امامة

سكس اول مرة انيك طيز جارتي المراهقة